Na skróty

Money.plFirma Przetargi i zamówienia publiczne

II tura badania satysfakcji Klientów ORLEN GAZAnaliza porównawcza wyników 2012/2013

SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA
Data składania ofert: 2013-12-06
Rodzaj: usługi    wykonanie   
Branża: Usługi informacyjne, bazy danych, tłumaczenia / bazy danych
Ekonomia, prawo i organizacja / analizy, audyty, certyfikaty, statystyki
Typ przetargu: przetarg inny   
Lokalizacja: PŁOCK, mazowieckie
Przedmiot:

II tura badania satysfakcji Klientów ORLEN GAZAnaliza porównawcza wyników 2012/2013
1 Przeprowadzenie II tury badania satysfakcji Klientów ORLEN GAZ Analiza porównawcza wyników 2012/2013 - Badanie CATI 1 SZT
2 Przeprowadzenie II tury badania satysfakcji Klientów ORLEN GAZ Analiza porównawcza wyników 2012/2013 - Badanie IDI 1 SZT
Opis zapytania Kontynuacja badania przeprowadzonego w roku 2012. Jego głównym celem jest weryfikacja działań podjętych w ciągu roku od pierwszego badania - sprawdzenie ich wpływu na poziom zadowolenia Klientów.
Badanie zostanie przeprowadzone w segmentach:
*stacje paliw należące do sieci franczyzowej PKN ORLEN (DOFO)
*stacje paliw/moduły autogaz "no name" (FRANCO) oraz stacje biorące udział w Programie QGAZ
*Klienci biznesowi wykorzystujący gaz płynny do celów grzewczych i technologicznych

PEŁNY DOSTĘP TO:

  • kompletny opis zamówienia
  • dane zamawiającego (dane kontaktowe, nr tel., adres siedziby, e-mail, osoba kontaktowa)
  • szczegółowa specyfikacja zamówienia (SIWZ)
  • najważniejsze terminy
Dane przetargów dostarcza serwis Pressinfo.pl należący do Grupy Marketingowej TAI Sp. z o.o.